fredag 1 juni 2007

Barskolan sommaren 2006

Jag vet inte om jag har skrivit om min bartenderkurs jag gick förra sommaren. Jag råkade nämligen nyss hamna på Barskolans hemsida och blev så otroligt nostalgisk. Förra sommaren var den bästa i mitt liv, och jag önskar att jag kunde gå kursen en gång till. Inte för att jag har jobbat någon som bartender sedan dess, men för erfarenheten, för kontakterna jag knöt och för min underbara pojkvän. Vi träffades under kursens gång, vilket gjorde mina veckor på Mallorca ännu mer underbara. Om ni funderar på att någon gång gå en bartenderkurs så rekommenderar jag Internationella Bar & Cocktailskolan varmt. Jag lärde mig otroligt mycket och gick faktiskt till min stora förvåning ut som en av de bästa i min klass.
Underbar upplevelse helt enkelt!








Inga kommentarer: