tisdag 3 juli 2007

Flytt och lite shopping

Ojoj, vad det har varit mycket på sistone. Flytten hit ner till Skåne, och en massa uppackande, handlande till lägenheten, utflykter och jobb. Jag har nu börjat jobba på riktigt inom hemtjänsten och det känns faktiskt riktigt roligt!

En hel del shopping har dessutom hunnits med. Speciellt en massa till hemmet. Ett nytt köksbord, n ny byrå, en stor spegel och en skolåda att ha under sängen är bara några saker. Jag älskar inredning, och eftersom jag bara flyttar in i min pojkväns lägenhet har jag velat sätta min prägel på lägenheten också. Mycket nya växter har kommit hit och en hel del ljuslyktor och liknande. Jag ska försöka sätta upp någon bild här så fort det börjar bli färdigt!

Eftersom jag jobbar kväll och inte börjar förrän fyra i veckan hann jag med en tur på stan idag också. Landskrona är ju inte precis känd för sitt stora utbud av shopping, men jag lyckades fynda två par sandaler på Lindex för summan av 129 kronor! Inga märkvärdiga direkt, men jag tyckte att de var helt okej!

Dessutom köpte jag lite hårprodukter på en salong här i stan. Glansspray och schampo från Matrix och något slags spraybalsam från Lakme. Spraybalsam har jag inte testat tidigare men det kan vara värt ett försök!

Inga kommentarer: