torsdag 26 april 2007

Lite torsdagsshopping


Det blev lite shopping ikväll ändå, trots att jag hade tänkt försöka hålla mig borta från affärerna. Men tjejkväll på stan, vilket är lika med erbjudanden och liknande fick dit mig och då kunde jag ju såklart inte låta bli att handla. En vit skjorttunika, en hallonröd tunika, ett rött läppstift och ett blått nagellack blev det för det finfina priset på 380 kronor! Mer pengar än vad jag borde spendera iallafall, men budget är alltid bäst!


Inga bilder kommer heller upp då min kamera har bestämt sig för att ge upp och min ekonomi verkligen inte tillåter mig att köpa en ny... Men det är inte hela världen egentligen!


Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon heller... Middag, förfest och sedan utgång. Någon klänning vore ju bra, men jag vet som inte vilken. Inte speciellt kul att ha på sig samma som jag hade haft någon av de senaste helgerna heller.


Jag var och klämde lite på klänningen ovan också i fuschia, efter att jag sett hur snygg den var på Hanna Fridén, men det var nog lite väl nattlinneaktigt för min smak... Men man ska aldrig säga aldrig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

den gula klänningen på bilden är väldigt söt :)

Sandra sa...

joo, det tycker jag med :)