torsdag 10 maj 2007

Ha-begär

Jag som egentligen har superbråttom och ska skriva ett halvt filosofiarbete till imorgon (och klockan är redan halv tolv) sitter istället här och bloggar och kollar på kläder. Men jag har sånt himla shoppingsug just nu. Det är som alltid värst när man borde plugga av någon anledning... Dessa tre saker har jag svårt att släppa just nu:


Kleinblå kjol från Saga Lova. Jag har ingen aning om den ens går att få tag på länge, för den verkar tyvärr helt slut på Tjallamallas hemsida iallafall. Hur som helst ändå för dyr för min budget. 998:- tror jag den går loss på.

Svarta lackskor med kilklack från Vagabond. Jag vill ha skor med ankelrem och dessa är fina! 499:- kostar dessa.

Bruna skinnpumps från Din Sko. Jag vill ha ett par fina pumps som matchar min Bayswater. Måste ta mig en titt imorgon på dem hur de serut i verkligheten! 480:- får man betala för dessa.

Gaah, jag hata verkligen att inte ha pengar. Tänkte lämna tillbaka ett par skor imorgon, så då kanske kanske de bruna pumpsen kan vara ett alternativ om de passar!

NU! Fortsatt pluggning natten lång...

Inga kommentarer: