söndag 27 maj 2007

Nattbloggning

Jag pluggar verkligen bäst på nätterna! Jag sitter och skriver den sista saken i Internationell Ekonomi nu, och sedan kan man som säga att skolan är slut helt och hållet. Bara klassboken som jag och Sandra har gjort som projektarbete som ska sättas ihop. Så skönt alltså! Jag kan som inte förstå att skolan nu faktiskt börjar lida mot sitt slut.
Jag provade min baloutfit och min studetoutfit idag och jag tror det blir bra! Klänningen som har känts väldigt tight kändes faktiskt lite bättre idag så det blir nog bra så länge jag inte dricker allt för mycket öl dagarna innan balen, haha! Klänningen ska bara läggas upp en aning, och studentklänningens band ska också kortas lite. Sedan är jag klar för att sluta skolan!

Bilder kommer senare! (Jag får hålla tummarna för att få en ny digitalkamera bara eftersom min har bestämt sig för att sluta fungera)

Inga kommentarer: