söndag 27 maj 2007

Lista

Jag hittade en liten lista hos Lolita som jag tänkte göra. ´

Din ålder: 19
Födelsedag: 16 mars
Syskon: Daniel, 17 år
Hårfärg: Egentligen är det väl cendré eller nåt, men för tillfället ljusbrunt med slingor
Ögonfärg: Blå/gröna
Vad shoppar du helst: Skor, skor, skor!
Hur många skor har du? Lite drygt 40 kanske
Hur många par byxor har du? Hmm, kanske 6 par som jag använder
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Njaa, tror inte det
Färg: Svart och rött
Sport: Jag gillar inte sport
Ord: Ingen aning
Snusat? Nepp
Hoppat bungyjump? Nej, men jag skulle gärna testa på det någon gång!
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Nej
Vad använder du för schampo? Matrix silverschampo och Apotekets
Vad är du mest rädd för? Att någon jag älskar ska dö
Vad lyssnar du på just nu? Ingenting
Guld eller silver? Silver
Roligast idag: Det har nog inte hänt så mycket roligt idag faktiskt
Vad vill du helst av allt göra just nu? Se ännu ett SATC-avsnitt

Inga kommentarer: