lördag 26 maj 2007

Skånetrippen

Hemma igen sedan i tisdags och jag har dessutom lyckats göra bort det mesta i skolan. Så sjukt skönt med studenten alltså. Det som oroar mig mest nu är att SAS strejk ska bli långvarig så älsklingen inte kan komma upp för att gå med mig på balen. Vet inte hur jag ska göra då...

Man får hålla tummarna för att den gör över snart bara!

Lite shopping blv det i Skåne även fast jag var pank. Jag köpte först de svarta skorna från Vagabond som jag skrev om i det här inlägget, men efter att ha sett en tjej med skorna nedan ute i Helsingborg var jag tvungen att byta. Snygga, klassiska, sköna (nåja, lite skavsår har jag fått) och precis samma färg som min Mulberry. De svarta skorna kan jag köpa någon annan gång! Jag köpte även en svart ballong/hängselkjol från MQ.

Inga kommentarer: