tisdag 29 maj 2007

Dagens händelser

Underbart väder ute idag! Jag tog en cykeltur ner på stan idag runt lunch och hade balfrisyrskonsultation. Jag hoppas verkligen att det kommer bli superfint och det lät även så när vi planerade. Mycket hår och stora lockar. Därmed en hel massa löshår också eftersom mycket hår inte precis kännetecknar mitt eget hår.

Jag passade även på att köpa lösnaglar inför balen. Dessutom fick jag min Freebra av en kompis som hade varit och hämtat upp den i en affär i Älvsbyn. Det har varit väldans massa krångel för att få tag i den bhn jag vill ha. Den var slut i min storlek här i Piteå, och även på internet. Så till slut fick jag lägga av den i Älvsbyn så kunde en kompis som skulle dit kunna åka och hämta den. Så nu hoppas jag verkligen att den sitter bra!

Inga kommentarer: