torsdag 16 november 2006

Dålig dag

Åh, det här är såå inte min dag! Riktigt skitväder ute. Vi hade hunnit få en massa snö, men nu regnar det bara och är plusgrader, så all snö smälter bort. Jag hade glömt mina vantar hemma, så mina händer hann bli till isklumpar på vägen hem. Jag är trött. Dessutom blir jag så arg på den här bloggen! Det går inte att logga in som vanligt på den, så man hinner bli på riktigt dåligt humör innan man på något konstigt sätt kommer in ändå... Jag fattar ingenting.

Skulle ta en bild på dagens outfit också, men självklart gick inget som det skulle, så jag skippar det. Kan ju berätta att jag har på mig:
  • Svarta jeans från MQ
  • Vitt ribbat linne från Vero Moda
  • Svart kofta från Lindex
  • Längre guldkedja, mammas gamla
  • Stelt armband, mammas gamla
  • Hängande guldörhängen från Indiska

Nä, nu ska jag ta och byta om till myskläder och ta en powernap. Ikväll blir det plugg, plugg och eventuellt träning. Hoppas jag är på bättre humör när jag vaknar igen.

Inga kommentarer: