onsdag 22 november 2006

H&M-kläder

Åh, nu börjar jag äntligen vara på bättringsvägen! Igår låg jag hemma magsjuk och idag har jag legat hemma och kurerat mig, men nu brjar jag allså må bra igen :)

Min H&M-kläder dök också upp idag, men motsvarade inte alls mina förväntningar! Klänningen var lite för stor, och jag tyckte kjolen var för marängaktig, vilket jag inte riktigt gillade... Frågan är nu om jag ska skicka tillbaka den eller låta mamma sy in den. Om man även syr in kjolen skulle den nog kunna bli ganska bra. Blusen var alldelles för stor, och var nog lite för mycket puffärm för min smak, så den åker tillbaka. Frågan är om den skulle vara fin i en mindre storlek? (Oj, ser nu att den bara finns i grönt, men var ju iofs ganska fin grönfärg...) Koftan var inte heller så speciell. Känns som att man kan hitta en finare på stan. Den kändes tråkig och dessutom för kort. Jag gillar inte när koftor är korta, utan tycker helst att de ska vara längre än linnet man har under.

Nej, den här beställningen var ingen höjdare! Kom gärna med tips om vad jag ska göra med mina funderingar! :)

Inga kommentarer: