fredag 17 november 2006

Fredag

Fredag idag. Äntligen måste jag säga. Vet inte varför veckan har känts så lång egentligen, då jag knappt har haft några lektioner, men nu får man iaf vara ledig!

Avskedsfest till mina kompisar som åker till Australien ikväll. Jag har varit grymt laddad tidigare, men nu är jag inte alls festsugen faktiskt. Undra vad det kan bero på? Kommer nog bli lite sorgligt ikväll, eftersom det nog är sista gången man får se dom, iaf på väldigt väldigt länge!

Jaja, kanske man borde ta sig en titt i garderoben. Temafest med temat Australien/sommar eller något liknande. Alltså är det bara att ta sig en titt på sommarkläderna och se om det finns något att ta på sig. Usch, jag som handlade så tråkiga kläder i sommar!

(Här tänkte jag sätta in en sommarbild på mig, men hittade ingen jag såg normal på så ni får klara er utan det, haha)

Inga kommentarer: