söndag 26 november 2006

Skåne

Nu har jag anlänt till Skåne! Eller rättare sagt i fredags, så därför har det blivit lite bloggande och kommer nu bli rätt dött här fram tills jag kommer hem nästa söndag. Men lite shopping har jag hunnit med idag iaf! :) Hittade den underbara baskern som jag spanat in tidigare på internet, och den var om möjligt ännu sötare i verkligheten. Så den var jag tvungen att köpa. Topshop hade även fina trosor, så tre par sådana inhandlades och en söt liten hundtandsmönstrad clutch från Gina Tricot. Jag spanade på nyårsklänningar också, men det var ganska tomt på sådana, så jag började fundera om jag hade gjort fel val då jag bestämde mig för att skicka tillbaka med H&M-klänning. Så jag ringde mamma, och som tur var hade hon inte skickat tillbaka den än! Så nu kan jag fundera och titta efter nya klänningar ett tag till innan jag bestämmer mig.

Inga kommentarer: