lördag 9 december 2006

H&M-nörd... jag?!

Jag måste erkänna att jag verkligen gillar H&Ms gift of the day. En superkul idé och att de endast verkar ha ett fåtal av varje vara är bara roligt så länge man lyckas få tag i plaggen själv! Annars hade det nog lätt kunnat bli lite trist om var och varannan hade gått omkring med dessa fina billiga kläder på gatan. Men här i Piteå verkar det som att man kan göra fynden nästan själv (hoppas jag, eller så har folk bara inte varit intresserad av just mina saker). Hur som helst så är cashmirtröjan verkligen ett klipp som måste inhandlas, samma sak med jeansen. (Jeansen skulle finnas i vuxenstorlekar och vara i modellen squin, som jag själv har ett par av och älskar!) Så verkar som att mina julklappapspengar går till investeringar till mig själv :)

Inga kommentarer: