fredag 8 december 2006

Sidenblusen och skor

Jag fick tag i sidenblusen! Eller rättare sagt... Mamma fick! Hon hade varit där klockan tio och varit i princip ensam i butiken, men hade ändå knappt funnits några blusar. Tur då att gift-of-the-dag kampanjen inte alls är så stor här i Piteå! Blusen var rikitg fin, härligt material! Bild kommer senare!

Nu när jag insåg att det inte alls verkade ha blivit lika populärt och jag såg bilder på tjejer med skinnjackan så insåg att den var ursnygg. Så nu är det bara att ta en sväng ner på stan och se om den finns kvar!

Jag fick förresten hem mina efterlängtade Gardenia-skoletter idag, och de var faktiskt ännu finare i verkligheten. Tyvärr inte så sköna... På längden var de bra i storlek, men de var som för låga där foten är, så de tryckte rätt ordentligt... Frågan är om de går ut sig eller om ajg måste byta storlek eller någonting? Bilder på den kommer också senare!

Nu, stan! Adios!

Inga kommentarer: