måndag 18 december 2006

Julshopping



Här kommer nu alltså bild på kjolen jag köpte till att ha till julafton och utgången på juldagen. Om jag inte hittar någon nyårsklänning kanske det även blir till nyårsafton (tråkigt, jag vet! men jag har inte hittat något annat som jag har fallit för). Jag hade en outfitbild, men datorn ville inte vara kompis med mig idag så ni får klara er utan den!
Kjolen är fortfarande lite stor trots bytet till en mindre storlek, så jag funderar på att sy in den. Visst är det ändå snyggast om sådana här kjolar sitter rktigt i midjan? Det tillhörde ett bälte till den också, men det fick åka på en gång för det gillade jag verkligen inte! Undra bara om det går att ta bort hällorna på kjolen också...
Däremot har jag ångest vad jag ska göra med väskan. Jag ville ha en i någon metallicfärg eftersom det nog blir snyggt mot allt det svarta, och detta var den enda silverväskan jag hittade i hela Piteå. Funkar den till kjolen? Snälla, kom med synpunkter!

2 kommentarer:

Stila sa...

Supersnygg kjol!!! Var är den ifrån? Det blir nog toppen till den andra nya fina silvriga väskan.

Sandra sa...

Kjolen är från Åhlens. En affär man lätt glömmer bort känns det som! Fast den var tyvärr rätt stor i storleken om man vill att den ska sitta i midjan :/