söndag 14 januari 2007

Inga skor i helgen heller

Förresten, det blev inga skor... Jag har alltid så stora förhoppningar på att hitta skor innan jag besöker skopunkten, men blir oftast besviken. Så även i helgen. Knappt några skor av de jag hade sett ut fanns inne, och de som fanns var otroligt osköna. Men jag ska fortsätta spana efter de röda skorna med knytning. De tror jag kan vara en hit!

Men kanske det var likabra att det inte blev något skoköp! Egentligen var jag ju inte i något stort behov efter sådana skor, utan istället ska jag hålla utkik efter ett par bruna vintage-skinnstövlar. Tradera brukar ju ha rätt mycket, och om det är någon som säljer några fina i storlek 38-39, eller har sett någon bra auktion får ni gärna tipsa mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå in på ASOS.com och kika på skor. Jag har beställt DRIVOR därifrån;) // Cecilia http://baffinbay.blogg.se

Sandra sa...

Joo, jag har kollat på deras skor, men jag är som sugen på vintagestövlar! Men de har underbara skor, det måste jag absolut hålla med om! :)