lördag 27 januari 2007

Lördagsstrunt

Både klänningen och blusen hann ta slut innan jag hann fundera mer på om jag skulle beställa dem. Men när jag såg att jackan fanns kvar var jag tvungen att göra en tilläggsbeställning på den. Men en 25% rabattkod kostade den endast 225 kronor! Jag beställde även ett par flip-flops som inte skulle komma in förrän i mars och satte hela leveransen till dess. Perfekt sätt att försäkra sig om att få plagget utan att bekymra sig över att man inte behöver det nu! :)

Men annars måste jag säga att shoppingstop är svårt! Jag sitter och suktar efter kläder här vid datorn varenda dag, och försöker hålla mig borta från stan så gått det går. Men jag ska klara det! Däremot blir det balklänningsköp nu i veckan. Jag har hittat den perfekta klänningen... :)

Nu ska jag gå ner och tjata på att vi ska äta efterrätt så jag kan åka iväg coh se film! Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: