måndag 22 januari 2007

Misslyckat skoköp?

Skorna kom idag. I betydligt sämre skick än vad jag hade fått bilden av att de skulle vara dock... Helt nertrampade där bak så de var väldigt svåra att få på och när man går i dem så hasar de typ ner... Men köper man får Tradera så antar jag att man tar den risken. Men jag använder dom väl ett tag och säljer dom kanske vidare sen? Fast det kanske inte är så schysst med tanke på skicket de är i?

Jaja, jag väntar med ännu större spänning på mitt andra paket den här veckan nu istället då! Ser att paketet är på packning nu. Jag älskar verkligen spänningen med att beställa kläder!

Synd bara att det är så mycket mer man vill ha. Tror det blir en till beställning från H&M senare i vår och dessutom en beställning från Ellos och La Redoute!

Inga kommentarer: