söndag 28 januari 2007

Jackfrossa

När det kommer till ytterplagg så vill vi gärna ha lite att välja på inför våren. Jag har tänkt mig en svart skinnjacka, en svart jacka/kavaj och en trenchcoat eller annan fin kappa.

Jag har här gjort ett kollage med lite fina ytterplagg, och märkte när jag var klar att allt utom skinnjackan var från H&M. Men med vettiga priser och snygga och klassiska snitt så fungerar H&M perfekt.

Själv har jag tänkt beställa skinnjackan på kollaget, och kavajen högst upp i mitten är också beställd. Den beige trenchcoaten står också högt upp på min lista, men jag tar nog mig en titt i London först!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vårjackor känns så avlägset. Alla jackorna var hur snygga som helst:)

Sandra sa...

Joo, lite avlägset känns det ändå, speciellt nu när kylan har kommit på allvar! Men det går fort :)