onsdag 7 februari 2007

Ge mig en åtminstone...

Om mitt jobbsökande går bra och jag inte skaffar mig en allt för dyr livsstil till sommaren så hade jag tänkt spara ihop till en designerväska. Mulberrys väskor ligger mig varmt om hjärtat med sin klassiska och stilrena design. Jag vill ha en funktionell väska som ska hålla många många år. Men vilken väska är egentligen att föredra? Jag har alltid gillat Bayswatern, men är den lite uttjatad? Egentligen bryr jag mig inte så mycket, men den går ju trots allt loss på drygt 7000 kronor, och då vill man ju inte ha en väska som varenda kotte springer runt med på stan. Är någon av dessa väskor något att föredra eller borde jag leta upp någon helt annan?

Väskorna på bilden går loss på mellan £395-£595.

Hade jag mycket pengar så skulle jag välja den svarta Mulberry Bayswatern och den chokladbruna Mulberry Sohon (längst upp till höger), så hade man fått både en större och en mindre. Snygga bägge två men med helt olika användningsområden! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte min päronklocka på Ebay.

Anonym sa...

Åh så snygga väskor! :)

Sandra sa...

Käthe: Okej, tack! Den är så fin, så jag är verkligen sugen på att skaffa en sådan själv också!

Maria: Jaa, elller hur! Synd bara att man inte har obegränsat med pengar...