torsdag 1 februari 2007

Oh my!

Den omtalade mangoklänningen (som jag själv var påväg att beställa) kostar nu endast 299 kronor! Tidigare har ju även frakten varit gratis, men såg nu att de har höjt gränsen till 365 kronor för gratis frakt. Så ska man beställa klänningen borde det väl nästan bli billigare att beställa en till billig sak än att betala frakten?
Visst klänningen är lite uttjatad i bloggkretsar, men det struntar jag fullständigt i eftersom alla här i Piteå ändå bara går omkring i Gina Tricot kläder!

Åh, jag klarar inte att ha köpstopp...

Update: Den här kjolen vore ju helt perfekt som tilläggsbeställning... Och både kjolen och klänningen funkar inför våren! Men jag borde spara!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, den är ju skiiiitgrym :)

Sandra sa...

Jag vet! Men råkade köpa en annan klänning i helgen, så får nog avvakta ett tag :)