torsdag 1 februari 2007

Ska jag slå till..?

Nej, nu har det varit dåligt med bloggande och kommer nog fortsätta vara det de närmsta dagarna också. Älsklingen kommer ikväll från Skåne och stannar här tills på tisdag, så då måste man ju passa på att umgås medans man kan! :)

I övrigt så fortsätter mitt köpstopp och det enda som hittills nästan fått mig att ge efter för det är Kerstins underbara kjol! Såg att den fanns i svart också, och en svart pennkjol är verkligen saknad i min garderob. Den är helt enkelt perfekt om det inte vore för det lilla faktum att jag inte tror att jag kan ha den... Jag mailade och frågade om storleken, och de sa att den kunde vara lite liten. Så därför vågar jag mig nog inte på en beställning... Om det är någon som har den och har andra åsikter om storleken tas dom tacksamt emot! :)


Oj, nu såg jag visst att de hade fått in lite fler plagg på rean på DesignSverige som inte fanns där tidigare! Den här toppen från Hope var ju inte så dum den heller...
Ska jag, eller ska jag inte...?

Inga kommentarer: