tisdag 6 februari 2007

Nedåtkurva

Nu har älsklingen åkt hem till Skåne, vilket betyder att jag inte får träffa honom på nästan fyra veckor... Distansförhållande är tungt, även om helgen har varit jättebra!
Men nu är det dags att ta tag i det vanliga livet igen, vilket betyder stort matteprov på torsdag, och en mycket okunnig Sandra. Känns som att jag inte kan någonting och provet är på cirka 80 sidor. De som har sagt att matte c känns lättare är matte b är en stor fet lögnare. Jag som hade lätt för matte tidigare...

För övrigt så har Tradera tagit bort fyra av mina auktioner eftersom de ansåg att jag hade tagit någon annas beskrivning till dem, vilket jag inte hade. Jag orkar inte.

Usch, mycket negativt nu, men ungefär så är mitt humör!
Helgen har då varit super, berättar mer senare!

Nej, dags att ta itu med matten igen. Önska mig lycka till...

Inga kommentarer: