torsdag 22 februari 2007

Vem är du? Spara eller slösa?

Jag är defenitivt en slösa! Jag försöker spara nu inför Londonresan, man det är ju såå svårt! Hela tiden lockas man av saker att köpa på internet, och råkar man hamna nere på stan är det så lätt att råka få med sig ett litet plagg hem. Och nu är jag så shoppingsugen så jag håller på att dö. Jag hittade finaste skinnjackan idag, men jag vågade inte prova den av rädslan av att bli allt för kär i den. Hoppas den finns kvar när jag kommer hem från London...

Jag såg hos Käthe idag att KyssJohanna hade fått in supersöta klockhalsband. Lite blandning mellan Kenneth Jay Lane och Marc Jacobs, men utan att bli för kopiaaktig. Supersöta iallafall, och jag får hoppas på ett sånt inför min födelsedag eller hoppas på pengar så jag kan köpa ett!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också hemskt sugen på de där halsbanden!

Anonym sa...

Jag är en slösa. .)

Sandra sa...

Maria: Jaa, visst är dom fina! :)

Käthe: Haha, blir så lätt så när det finns så mycket fint ute i affärerna och på internet! :)