lördag 24 februari 2007

Shoppingtips inför London

Som jag har skrivit flera gånger så åker jag snart till London! Vi hade tänkt inrikta oss på att shoppa och festa och i övrigt leva snålt. Men är det någon som har några bra shoppingtipstips att komma med? Själv har jag mest utforskat Oxford Street, och nog för att dom har otroligt mycket så vore det ändå roligt med lite andra tips. Vi hade tänkt hinna med lite 2nd hand, men vart ska man gå om man vill göra fynd och inte betala en hel förmögenhet egentligen? Som fattig student har man ju tyvärr lite begränsad budget...

Alla tips mottages varmt!

Självklart lägger jag ut en egen shoppingguide när jag kommer hem också! ;D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt tips är Carnaby street, som är en tvärgata till Oxford st! Där finns mycket!

Sen rekomenderar jag att besöka en marknad, supermysigt. Spitalfiels antique market är underbar! På torsdagar. Du tar tuben till Liverpool street station! Sen är det skyltat!

Där hittar du även kända "Absolute vintage"! Underbar affär (på hanbury street).

Rokit ska också bra.. =) I Camden!

Man kan ju nästan gå av vilken Tube station som helst! Finns ju bra shopping överallt!

Anonym sa...

Ååååh London! Fy vad underbart! Men jag har inte varit där på jääättelänge så jag har inte så himla uppdaterade tips. Vet bara att carnaby st. va hetaste shoppinggatan i centrala london då (vilket var minst 5 år sen haha.)

Sandra sa...

Åh, tack för alla tips! Jag måste defenitivt ta och kolla in åtminstone några av dem! :)